Sain Nooralta hänen blogissaan haasteen kertoa itsestä 25 asiaa/faktaa/tavoitetta itsestä. Nooran blogi löytyy täältä: http://noorasilv.blogspot.com/

Ja tässäpä tulee asioita minusta...

1. Minulla on kaksi lasta, maailman parasta ja ihanaa tietysti.

2. Enempää lapsia meille ei tule.

3. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 16 vuotiaasta asti, eli puolet elämästäni.

4. Meillä on koira, mopsi, johon minulla on viha/rakkaussuhde =)

5. Joskus haaveilen toisesta koirasta, mutta onneksi se menee pian ohi.

6. Olen pitkävihainen, ja en anna helposti anteeksi. Tai jos annan, en unohda.

7. Tykkään leipoa, leipoisin enemmänkin, jos ne leivonnaiset ei tarttuisi minun vyötärölle??

8. Tykkään ommella.

9. Ompelen varsinkin lastenvaatteita. Onneksi omalle 6v pojalle vielä kelpaa minun ompelukset, tyttö 9v on jo nirsompi. Onneksi tutuilla on noita pikkuisia =)

10. Tänä syksynä opettelin kutomaan villasukat, villasukat olen kutonut viimeksi ylä-asteella.

11. Haluaisin oppia kutomaan myös jotain muuta.

12. Olen malttamaton "heti minulle kaikki nyt" =)

13. Tykkään siististä kodista.

14. Tykkään syksystä, mutta myös talvesta. Ja keväästä ja kesästä =)

15. Mummoni on idolini, ja heti hänen jälkeen Äitini.

16. Minulla on maailman parhaat appivanhemmat.

17. Sisustuksessa tykkään valkoisesta ja selkeistä linjoista.

18. En ole urheilullinen, mutta onneksi koira pakottaa minua ainakin lenkille.

19. Siskoni on myös ystäväni.

20. klo 22.00 on hyvä aika laittaa nukkumaan. Mieluiten vähän aikasemminki. Aamulla on hyvä   aika herätä seittemältä tai kaheksalta. Mutta aamuisin en ole juttutuulella.

21. Tykkään myös siististä pihasta, ja en voi sietää pihoja, jotka ovat ryönää täynnä.

22. En säästele tavaroita, vaan laitan ne suosiolla kierrätykseen tai roskiin.

23. Arvostan kaikkea itsetehtyä.

24. Inhoan kaupoissa kiertelyä, ja menenkin kauppoihin vain, jos tarvin jotain. Aina en ole ollut tälläinen =)

25. Rakastan merta ja sen tuoksua. Ehkä siksi, että olen kasvanut meren lähellä.

Laitetaampa haaste eteenpäin ainakin Anskulle ja Anikselle...