Oli tässä viikonloppuna puhetta kavereiden kanssa kakkukuvista, siis valmiista kuvasta, jolla voit helposti koristella täytekakun. Tilasin tyttäreni synttärikakkuihin tuhkimokuvat. Valitettavasti minulla ei kuvat toimineet halutulla tavalla, vaikka toimin niiden kanssa oikein (kermavaahtoa kuvan alle, ja kuva ajoissa kakun päälle). Kuvat olivat liian paksuja ja sitkaita leikattavaksi. Kakkua leikatessa kuva ei leikkaantunut, vaan koko kakku alkoi hajota pikkuhiljaa. Toisen kakun kohdalla minun olikin turvauduttava hätäratkaisuun, ja poistetteva kuva, ja koristeltava kakku päältäkin pelkällä kermavaahdolla. Mutta laadukkaisiinkin kuviin olen kohdannut. Esim. ullanunelmissa on hyvät kuvat ja valikoimat. Kuvia voit teettää myös omista valokuvista, minä tein appiukolle täytekakun hänen 60-vuotisjuhliinsa hänen omasta kuvastaan. Kuva oli laadukas/selvä, ja kuva ei maistunut millekkään. Lisäksi kuvaan voi halutessaan saada esim. onnittelutekstin. Ja myös tämän monteriauton kuvan olen teettänyt valokuvasta.

1238354680_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä vielä kuva appiukon kakusta

1242386171_img-d41d8cd98f00b204e9800998e